بلوک سیمانی بتن آلوکا

فروش عمده انواع بلوک سیمانی با بهترین کیفیت و قیمت بلوک سیمانی توسط کارخانه بلوک سازی بتن آلوکا

بلوک سیمانی بتن آلوکا

فروش عمده انواع بلوک سیمانی با بهترین کیفیت و قیمت بلوک سیمانی توسط کارخانه بلوک سازی بتن آلوکا

بتن آلوکا در تبریز-ایران، انواع بلوک سیمانی سبک را بصورت عمده با تضمین تحویل بار سالم و درجه یک در هر شهر ایران، بفروش میرساند.
برای اطلاع از قیمت روز بلوک سیمانی در تبریز با بتن آلوکا حاصل فرمایید

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

کدام نوع بلوک بیست سانتی مناسب پروژه ما است؟

ابتدا تحقیق کنید که بلوک سیمانی 20*20*40 به درد پروژه شما میخورد یا نه؟ یا جایگزین بهتری نظیر بلوک 15 سانت دارد یا خیر، سپس اقدام به استعلام قیمت و خرید نمایید. اگر قصد دارید که قالب بیست سانتی را برای دیوارهای مرتفع که در حدود 5 الی 6 متر هستند تهیه کنید، بهتر است به خاطر مقابله با نیروی کار، بلوک سبک را بخرید. اما اگر دیوار ها صرفا جهت حفاظ و حصار کاربرد دارند نوع سنگین مناسب تر است.

به طور مثال 

بلوک سبک 20 سانتی عموما برای مراکز آموزشی یا سالن های بزرگ که ارتفاع سطح تا سقف زیاد است، خرید می شود. دلیلش هم عایق کاری زیادی است که این بلوک ها به پروژه های بزرگ می بخشند. اما بلوک سنگین 20 سانتی، برای حصارکشی دیوار های محوطه باغ، ساختمان و کرسی چینی (اولین سطح پی) استفاده می شود.

با این همه کاربرد، پس قطعا شما نیز نیازمند استعلام قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 هستید، در اول مقاله و از طریق شماره ها و لینک های درج شده، مدام اطلاع رسانی می کنیم، اما اگر نیاز به مشاوره بیشتری داشتید، واتساپ پایین صفحه را کلیک کنید و دقیق قیمت بلوک 20 سانتی و باقی جزئیات آن را در هر زمانی استعلام بگیرید.

اما ممکن است شما بلوک 7 سانتی یا 10 سانتی لازم داشته باشید و از مزایای این محصولات هم بی خبر باشید، پس یک مشاوره از بتن آلوکا واجب است.

امیدواریم رضایت شما را در این مقاله کسب کرده باشیم. اگر سؤال دیگری در زمینه بلوک 20 سانتی و قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 دارید می توانید با کارشناسان بتن آلوکا تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۱۰
بتن آلوکا